מקלב בריאיון: "נפעל להורדת אחוז החסימה"

אסתי פלד No Comments on מקלב בריאיון: "נפעל להורדת אחוז החסימה"

ח"כ אורי מקלב התייחס בריאיון ל'מהדורה המרכזית' לריצה של בן גביר: "הרבה אנשים מבקשים מאיתנו לעזור בעניין". מקבל הוסיף, "אנחנו מבינים את הכאב אבל לפני שנה 1400 קולות מנעו הקמת ממשלה ימין"

Rabbi Baruch Mordechai Ezrachi (L) and Israeli parliament member Uri Maklev attend an event at the United Torah Judaism party headquarters in the northern Israeli city of Tzfat, on September 12, 2019, ahead of the upcoming Israeli general elections that will held next week. Photo by David Cohen/Flash90 *** Local Caption *** ????? ?????? ???? ????? ???? ??? ??? ?????? ????? ????? ????? ????? ???? ???? ??
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ הרב אורי מקלב התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן שעות ספורות לקראת פתיחת הקלפיות, התייחס לסכנה בריצה של בן גביר: "הוכח שהבעיה היא אחוז החסימה הגבוה, יש מפלגה אחת בגוש הימין שהעלתה את אחוז החסימה, ואנחנו נוריד אותו", הבטיח מקלב והוסיף, "זה ימנע איבוד קולות, ואנחנו רואים מה זה עשה ברשימה הערבית המשותפת.

מקלב סיפר על פעילות הקירוב של יהדות התורה בערי השדה, "יש לנו ערבות הדדית אחד לשני וזה חיוב, אנחנו סובלים בשביל אחרים וגם מרווחים בשביל אחרים". מקלב סיפר על ביקורו בחבל תענכים, "זה לא ייאמן שבעין חרוד יש מניין שמתקיים. אנשים שולחים את ילדיהם עשרות ק"מ כל יום לקבל חינוך יהודי".

 



0 תגובות